Saturday, 11 August 2012

gud bye my lil 'ting ting'

sgt2 penat dan rase mcm nak putus ase......
sume ni sbb nak putus kan kiesha dr isap puting dia tu.... dia pangil ting ting......... hehe...
kesian jugak tgk... tp kene buat jugak sbb gigi dia pon da kedepan... pastu asyik menyonyot je....

mase takde puting tu...tgk dia mcm tak keruan...asek merengek..lepas tu mencarik2....resah semacam...
dlm hati rase mcm nak bg je puting tu....tp pikir2 balik sampai bile.... sampai gigi kiesha dah jg ongang...kikiki.....

time mlm lg la terok.... seminggu tak cukup tido......
dia akan merengek nak puting.. tiap kali tu kene pujuk2 bg dia tido balik..dan paling terok... kalau dia tak makan pujuk.... mencabar kesabaran btol.....

ni da seminggu kiesha tak isap puting...rase mcm dia da boleh terime sket2...

kadang2 dia akan ambek beg baby dia dan mintak carikkan puting dia....kesian rase....

harap2 dua tiga hari ni semuanye da ok...

kesian syg mama......

iloveusomuchithurts............... :)