Monday 26 March 2012

Black

I'm Back. its been a while.... :)


Hari ni tersangat la penat... duduk kat workstation pon dah mcm ape je muke..pucat..mcm tak mandi pon ade haha... lepas tu siap tesengguk sengguk... Cik Jay a.k.a mak musang yg jahat tu siap gelakkan aku lg..pastu mcm la duduk sebatu..siap anta message kat chat tanye byk dpt ikan tak? ...padahal dok sebelah aku je. mentangla la kepale aku tesengguk2 mcm pancing ikan... ni sume gare2 balik pahang rushing2... pergi balik hari je...mane tak penat.


mak la...tak sabo2 nak balik KL. dah la sampai2 trus serbu bilik kurungan... hahaha....tu bilik karaoke abg..siap buat khas...ade P.A system lg kt dlm... karaoke mcm nak mampos.... suare tah kemane...lagu tah kemane... tu yg penat tuh...hahah... dah balik KL kol 1 bru sampai... pastu kol 3 bru tdoq.... mmg lambat bgn la jawabnyew.
si Jay mak musang pon lambat rupenye... si Daneil Cash lg la trus MC sbb lambat bgn... ari ni mmg hari bgn lambat sedunia kot.


Td Jay dok tunjuk makeup2 yg affordable dan shantek...menarik jugak..... aku pun usha2 la make up2 kt blog yg dia bg..pandai gak mak musang ni kan...ni salah satu blog yg dia bagi :> soloverly dan  sugarcoatedmuffin .... aku ni tak pandai nak makeup pakai colour2 sgt. aku reti pon tepek warne hitam je kt mate....
pastu aku usha2 la pic mate amy lee yg ala2 smokey eyes tu...ahaha...si Jay dok ngintai2 pastu jahat..dok perli aku amek makeup amy lee tuk inspirasi aku..ahahahaha...dah mmg lew...my fave singer tu...tp tak same la cm mate amy lee... mate aku dah le sembab...sepet lak tu...ahahah.... tapi skarang aku suke tgk make si Adele....ala2 zaman dulu gitu....






Cantek kan Amy lee? hehe ade sesetengah org takot kot tgk muke cmni..cam antu...masing2 ade pendapat masing2 kan. aku mmg suke makeup2 camni...tp tula mate aku alignment lari...make up cmner pon burok..hahah...dolu2 aku sukela pakai eyeshadow hitam pekat2...tp skarang mcm da tak sesuai..hehehe.


make up mate Adele pon cantek... tp tak pandai la nak buat mcm ni...maybe kene tgk tutorial make up adele baru tau kot. biasela lau da cantek make up mcm mane pon cantek. hehe..

Adele

  
Amy Lee

dua2 shantek.... :)



cakap pasal hitam2 ni tingat lak kt kuku hitam... ko rase lawa tak lau kuku warne hitam. mcm antu kan..ade org tgk mesti kate burok..mmg burok pon..ahaha..ape2 pon aku sebenarnye suke...ahahah tp tula kan..tak baik pakai pewarne kuku.. tp dolu2 aku penah la pakai...pastu kt tmpt keje bebudak pandang aku serong je... dorang kate aku ni pelik...apela yg peliknye... pastu ade sorang la minah ni...budget2 bagus n hot... selambe brok ngan muke bangge dan perasan bagus kutuk depan2 kuku aku... dia ckp kuku aku mcm pelacur... pelacur je pakai camni..mak ai ...sentap hati mak nak!!!.... ape salahnye kalau nak tegur aku tu tegor la yg membina sket.. aku tak kesah pon lau org nak tegor or nasehat.... mcm ni la lau dah rasa diri tu bagus lepas tu pandang org lain sume nye jahat dan terok.


hish teringat lak minah tu. menyampah!!!.... k la off for now... be back soon...


jap2 saje nak wat tribute to AMY WINEHOUSE. 
BACK TO BLACK


2 comments: