Sunday 11 March 2012

Lil Qiesha

Dia tak nangis la hari ni huhu!!!!


hari ni aku nak tulis dalam bahasa melayu...
sebab aku malas nak speaking london ari neh..ahahah
lagi pon aku tgk grammar, past tense, present tense aku sume beterabor....
kalau mat saleh bace tah2 dia gelakkan je aku...
ape2 pon aku tulis tu sbb nak improve..tak salah kan...


ok sambung cite pasal tak nangis td....
ari ni pepagi lagi da anta Qiesha...kol 6.40pg gitu....
slalu lau anto dia nye nangis sebatu leh dgr...
ari ni dia diam je..tp muke cedey....mama pon cedey jugak... :(


2 minggu lepas takpon 3 minggu lepas....(tak bape nak ingat) ade bawak qiesha snap a few pic of her..
so kali ni ade kesempatan tuk upload kat sini


so chek it doud....

                              qiesha and daddy........
lokasi ni dekat bekas lombong...kg lombong jalan kebun..sgt cantek...air dia ijau2 kebiruan.....




this is me!!!
ni aku...ahahaha...burok kan??
lokasi kat muzeum tentera udara


                            keep smiling litlle baby........




smelly smelly little girl...



this is my favourite...
muke baru bgn tido nak pegi breakfast...trus carik bantal mucuk dia....siap bawak kuar lg...








No comments:

Post a Comment